רחל עזריה לבצלאל סמוטריץ: "אתה מבייש את הכיפה"

    ישראל פריי No Comments on רחל עזריה לבצלאל סמוטריץ: "אתה מבייש את הכיפה"
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העימות שהצית יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני עם נציג הציבור הדתי – לאומי בוועדה, ח"כ בצלאל סמוטריץ, מתפתח לכיוונים בלתי צפויים, ומקבל תהודה תקשורתית ופוליטית נרחבת.

    במהלך הדיון היום על העברת 22 מיליארדי שקלים מעודפי תקציבים, החליט גפני שלא לדון בפניות הנוגעות להעברת כספים ליהודה ושומרון. בשלב זה איים סמוטריץ' לטרפד הכל ולהצביע נגד ההעברות, אם לא יועברו הכספים.

    סמוטריץ תקף את המהלך של גפני ואמר:"גפני חבר בקואליציה וממשיך להתנהל כמו איש אופוזיציה. כלל ההעברות, כמו חוק החטיבה להתיישבות שהוא עדין תוקע, הן נגזרות של ההסכמים הקואליציוניים שגפני וחבריו ליהדות התורה מחוייבים להם".

    בהמשך הצטרפה חברת הכנסת רחל עזריה (כולנו) למתקפה על סמוטריץ, והטיחה בו כי הוא ומפלגתו סוחטים כספים מהמדינה לטובת ההתנחלויות. "אתה מבייש את הכיפה. תפסיק לסחוט את המדינה בשביל כמה יישובים מבודדים. לכולם בקואליציה נמאס ממך". אמרה החכי"ת.

    סמוטריץ ניסה שלא להיגרר להתקפותיה של עזריה ואמר: "עזריה מנותקת. כפי שסירבתי במהלך הדיון לרדת לתת הרמה של הגב' עזריה ולהשתתף במופע האימים של צרחות ההיסטריה שלה כך לא ארד גם עכשיו. כבוד הכנסת ואמון הציבור בה חשוב לי קצת יותר מהתנגחות פופוליסטית מיותרת ומזיקה. בשאלת מקומי ומעמדי בקואליציה יכריעו הצלחותיי ולא נאומיה של רחל עזריה".



    0 תגובות